Fastpay

FastPay yra internetinių mokėjimų platforma, leidžianti vartotojams prekiauti, mokėti ir gauti pinigus. Tai vienas greičiausių ir patogiausių mokėjimo būdų, kurį 2017 m. pristatė Kurdistane įsikūrusi naujos kartos komunikacijų įmonė. Šis mokėjimo būdas taikomas tokiems regionams kaip Viduriniai Rytai ir arabų šalys. Tai pirmaujanti mobilioji piniginė, naudojama įnešti indėlius lošimo vietose Irake.

„FastPay“ naudojamas apsipirkti fizinėse ir internetinėse parduotuvėse bei pervesti pinigus, taip pat pirkti loterijos bilietus. Dėl įvairių privalumų ši mobilioji piniginė sulaukė plataus pripažinimo tarp Irako loto žaidėjų. Vienintelis trūkumas yra tas, kad „FastPay“ šiuo metu apsiriboja tik Irako lažybininkais. Pagrindinė priežastis yra ta, kad registracijos procesas reikalauja, kad vartotojas turėtų Irako mobiliojo telefono numerį.

Kaip padaryti indėlį naudojant „Fastpay“
Kaip padaryti indėlį naudojant „Fastpay“

Kaip padaryti indėlį naudojant „Fastpay“

Todėl jį naudoti už Irako ribų yra sudėtinga. Tačiau bendrovė stengiasi rasti sprendimą, kaip reikšmingai patekti į pasaulinę lošimų rinką. Piniguotojai paprastai įkrauna grynuosius į savo „FastPay“ pinigines per „DenizBank“ bankomatus, kreditines korteles ar banko pavedimus. „DenizBank“ yra pirmaujanti „FastPay“ bankomatų mokėjimų tiekėja, nors nebankiniai klientai taip pat gali naudotis paslauga per mobiliąją programėlę.

Šiuo metu yra labai nedaug svetainių, priimančių „FastPay“ indėlius, tačiau ateityje, vystantis internetinių lošimų pramonei, greičiausiai atsiras daugiau internetinių loterijų platformų su „FastPay“. Prieš atlikdami mokėjimą, žaidėjai pirmiausia turi įsitikinti, ar jų mėgstamiausia loterijos svetainė priima „FastPay“.

Norėdami tai patvirtinti, žaidėjai turėtų pasikalbėti su klientų aptarnavimo agentu. Prieš deponuojant į a loterijos svetainė internete kuri priima FastPay, vartotojai turi atsisiųsti FastPay programą ir prisiregistruoti gauti nemokamą paskyrą. Tada jie turėtų įsitikinti, kad sąskaitoje yra pakankamai lėšų indėliui padengti.

FastPay yra labai lankstus mokėjimas, ir jo vartotojai gali tai patvirtinti. Jis gali būti susietas su banko sąskaita, ypač tiems, kurie yra DenizBank nariai. Ši mokėjimo galimybė yra Turkijos DenizBank dukterinė įmonė Stambule. Banko sąskaita susieta su „FastPay“ kredito kortele arba banko pavedimo skiltyje „Siųsti pinigus“.

Kaip padaryti indėlį naudojant „Fastpay“
Indėlių procesas

Indėlių procesas

Indėlio atlikimo šiuo metodu procedūra niekuo nesiskiria nuo kitos elektroninės piniginės indėlių metodai rinkoje.

  1. Žaidėjas prisijungia prie FastPay loterijos svetainės naudodamas vartotojo vardą ir slaptažodį
  2. Jie eina į banko arba kasos skyrių ir pasirenka „FastPay“ kaip indėlio parinktį
  3. Toliau reikia įvesti FastPay sąskaitos informaciją (mobiliojo telefono numerį ir prieigos kodą)
  4. Tada žaidėjas nurodo indėlio sumą
  5. Jie turi laikytis svetainės nurodymų ir patvirtinti indėlį

Kitas palankus „FastPay“ aspektas yra tai, kad ji leidžia ne banko nariams atlikti indėlius per mobiliąją programėlę. Programa prieinama tiek Android, tiek iOS vartotojams. Be to, šis metodas neturi indėlių apribojimų.

Lošėjai gali įnešti iki didžiausio limito, kurį leidžia jų internetinės loterijos svetainės. Loterijų svetainėse dažnai taikomi lankstūs indėlių limitai, svyruojantys nuo, pvz., 10 USD atsitiktiniams žaidėjams ir iki 5 000 USD aukšto lygio žaidėjams. Klientams pasisekė, kad per savo FastPay sąskaitas nustato dienos indėlių limitus, taip praktikuodami atsakingą lošimą.

Indėlių procesas
Kaip atlikti pinigų išėmimą naudojant „FastPay“

Kaip atlikti pinigų išėmimą naudojant „FastPay“

Siekiant užtikrinti sklandų laimėjimų atsiėmimą, internetinė loterijos svetainė su FastPay nustatys įvairias sąlygas. Daugumoje loterijų svetainių yra nustatytas minimalus ir didžiausias išėmimo slenkstis.

Taip pat yra nustatyta viršutinė riba, kiek apdovanojimų galima gauti per dieną ar savaitę. Geras pavyzdys yra loterijos svetainė, kurioje keturis kartus per savaitę galima gauti mažiausiai 50 USD ir iki 10 000 USD. Norėdami prašyti išmokėjimo, žaidėjo sąskaita turi būti laimėjusi bent 50 USD.

Mobilieji telefonai yra patogūs atimant pinigus iš „Android“ ir „iOS“. Verta paminėti, kad žaidėjai savo laimėjimus gali išgryninti tik ta mokėjimo parinktimi, kurią naudojo atlikdami įmoką. Pavyzdžiui, jei klientas naudoja kitą indėlio įnešimo būdą, jam nebus leidžiama naudoti „FastPay“ pinigų išėmimui.

Kaip atlikti pinigų išėmimą naudojant „FastPay“
Atsiėmimo procesas

Atsiėmimo procesas

Atsiėmimo apdorojimo laikotarpis įvairiose internetinės loterijos svetainėse skiriasi. Svarbu pažymėti, kad kiekviena loterijos svetainė turi unikalią pinigų išėmimų tvarkymo procedūrą. Tačiau pagrindiniai veiksmai yra identiški beveik visoms internetinėms loterijų svetainėms. Pagrindinis procesas yra toks.

  1. Prisijungęs prie loterijos svetainės, kurioje yra užsiregistravęs, vartotojas pereina į kasos puslapį
  2. Vartotojas toliau pasirenka mokėjimo būdą ir šiuo atveju „FastPay“, prašydamas atsiimti
  3. Tada klientas įveda mobiliojo telefono numerį, susietą su savo FastPay paskyra
  4. Tada jie užpildo sumą, kurią reikia atsiimti
  5. Loterijos svetainei reikės įrodymų, kad pateikta informacija priklauso teisėtam paskyros savininkui
  6. Perkėlimas atliekamas iškart po to, kai svetainė patvirtina žaidėjo tapatybę

Populiariausios „FastPay“ loterijų svetainės teikia nemokamus loterijų išmokėjimus. Tačiau jei pirkėjas nori atsiimti daugiau nei maksimali leistina suma, gali tekti sumokėti papildomą mokestį.

Atsiėmimo procesas
Saugumas ir saugumas „FastPay“

Saugumas ir saugumas „FastPay“

Į saugumą reikia atsižvelgti kiekvieną kartą, kai kalbama apie klientų lėšas ir konfidencialius duomenis. Klientai turi būti užtikrinti, kad jų lėšos nebus pažeistos arba asmeninė informacija nebus nutekinta. Pasak FastPay piniginės, joje taikomos griežčiausios saugumo priemonės, šifravimas ir duomenų apsaugos metodai.

Naudojant HTTPS protokolą (SSL šifravimą), visos FastPay žiniatinklio platformos ir mobiliosios programos yra saugios. Piniginė taip pat yra sertifikuota (PA-DSS), o tai sustiprina vartotojo duomenų ir operacijų informacijos saugumą. Kad būtų išvengta bet kokių duomenų pažeidimų, svetainė naudoja užkardą, kai atliekama finansinė operacija. Į ugniasienes retai įsiskverbia įsilaužėliai ar kiti piktybiški vartotojai, norintys sukčiauti.

Stiprus slaptažodis, pirštų atspaudai ir veido atspaudai naudojami FastPay paskyrai apsaugoti. Tokie duomenys renkami iš kliento registracijos proceso metu. Biometriniai komponentai yra unikalūs tarp vartotojų ir sukčiai negali jų suklastoti, ypač pirštų atspaudų ir veido atspaudų.

Sukčiai taip pat gali naudoti netikrus telefono numerius ir el. laiškus, neva yra „FastPay“ prekiautojai. Klientai turėtų žinoti, kad FastPay kontaktai rodomi jų oficialioje svetainėje. Kai klientai susisiekia kitu el. pašto adresu arba telefono numeriu, „FastPay“ perspėja, kad tokius bandymus reikia ignoruoti ir nedelsiant pranešti.

Saugumas ir saugumas „FastPay“
„Fastpay“ klientų aptarnavimo parinktys

„Fastpay“ klientų aptarnavimo parinktys

Klientų atstovai yra įmonės veidas, todėl jų komunikacija turi būti labai efektyvi. Klientai visada ieško geriausio sprendimo jiems iškilusiems iššūkiams.

Laimei, „FastPay“ palaikymo tarnybos specialistai naudoja kliento kalbą, kad supaprastintų techninius terminus. Jie siūlo visą parą prieigą prie savo patikimos pagalbos. Norėdami susisiekti su pagalbiniu personalu, galite naudoti šiuos metodus:

  • Vietinis telefono numeris (0662310000)
  • El. paštas (info@fast-pay.cash)
  • Kontaktinė forma

Mokėjimo paslaugų teikėjas turi pabrėžti puikų klientų aptarnavimą. Beje, „FastPay“ turi mandagių klientų aptarnavimo atstovų. Dėl nepriekaištingo klientų aptarnavimo įmonė sugebėjo augti, išlaikydama lojalius klientus. Klientų palaikymas taip pat apima DUK skyrių, kuriame pateikiami bendri atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus.

Klientai raginami perskaityti DUK skyrių, kad gautų instrukcijų, kaip išspręsti nedidelius klausimus, net prieš skambinant pagalbos personalui. Arba vartotojai gali užpildyti kontaktinę formą, nurodydami savo vardus ir el. pašto adresus. Tokiu būdu klientų aptarnavimo agentai galės lengvai išspręsti su mokėjimu susijusias problemas ir kitas technines problemas.

„Fastpay“ klientų aptarnavimo parinktys