„Scientific Games“ (SG) pasirašė susitarimą su „Warner Bros Discovery“ pradėti naują loterijos žaidimą su „Game of Thrones“ prekės ženklu. Po šio pranešimo „Scientific Games“ dabar turi ribotas pasaulines teises į ikonišką pramogų prekės ženklą.
Kūrėjas teigia, kad naujas loterijos žaidimas bus prieinamas mažmeninėje prekyboje ir internetinių loterijų operatoriai. Šis produktas bus įtrauktas momentiniai nutrynimo žaidimai, Fast Play ir skaitmeninės loterijos žaidimai.
SG tikisi, kad naujasis žaidimas sulauks didelės sėkmės dėl populiarėjančios HBO serijos. Laida užėmė puikų reitingą galios indekse, be kita ko firminiai loterijos žaidimai.
Komentuodamas paleidimą, Kyle'as Rogersas, Šiaurės Amerikos momentinių produktų moksliniams žaidimams viceprezidentas, pažymėjo:
"Mūsų pasaulinės komandos džiaugiasi galėdamos į mūsų licencijuotų nekilnojamojo turto portfelį įtraukti galingą prekės ženklą GAME OF THRONES. GAME OF THRONES jau yra pasitvirtinusi žaidimų ir socialinių žaidimų sektoriuose. Su TV serialu susijusi tiek daug ikonografijos, kad ji veikia kūrybiškai. su mūsų visų kanalų loterijos žaidimais. Nors tai patinka jaunesnei žaidėjų kartai, kelios žiūrovų kartos stebėjo GAME OF THRONES visame pasaulyje, todėl jis gali įtraukti savo didžiulę gerbėjų bazę ir socialinę žiniasklaidą į loteriją
Moksliniai žaidimai atskleidė, kad jos licencijuoti loterijos žaidimai Jungtinėse Valstijose atnešė beveik 2,7 mlrd. Tarptautinė loterijų korporacija visame pasaulyje turi daugiau nei 100 valdomų loterijų operatorių turto.
Prieš paleisdama „Sostų žaidimą“, SG atliko išsamų rinkos tyrimą, kad sužinotų, kaip sėkmingas žaidimas, kaip produktas, prieš nuspręsdama, kad jis idealiai tiktų „Linked Games“ loterijos asortimentui. 2007 m. pristatyti „Linked Games“ loterijos žaidimai sulaukė didelės sėkmės – iš viso parduota 4,8 mlrd. USD.
Išplėstinė partnerystė su „Warner Bros“ suteikia „Scientific Games“ ribotas visame pasaulyje teises į garsius filmų ir televizijos prekių ženklus, įskaitant: