Sveikatos loterija Jungtinė Karalystė paskyrė Marką Nashą savo rinkodaros direktoriumi, organizacijai ruošiantis pristatyti naują prekės ženklo identitetą. Po paskyrimo Nash bus įpareigotas suformuluoti naują rinkodaros metodą ir prižiūrėti naujo prekės ženklo identiteto pristatymą. Jis taip pat bus atsakingas už funkcijų, kurioms anksčiau vadovavo kiti biurai, konsolidavimą.
Nashas turi daug patirties draudimo srityje su „Aviva“. Prieš dirbdamas „Aviva“, Nashas šešerius metus prižiūrėjo rinkodaros ir prekės ženklo skyrių „Hiscox“ ir dirbo „Samsung Electronics“, „News UK“ ir „Shine TV“. „News UK“ jis vadovavo „The Sun“ atostogoms už 9,50 svarų sterlingų.
Pastebėta, kad sėkmingas Nasho darbas „Aviva“ turėjo didelės įtakos „The Health Lottery“ sprendimui jį paskirti. Nashas buvo apdovanotas už komandos sukūrimą be didelių išteklių ir valdydamas 10 mln. svarų sterlingų biudžetą.
Po paskyrimo Nashas pareiškė:
"Mano tikslas yra padaryti verslo ir rinkodaros strategijas labiau orientuotas į klientus; sėkminga rinkodara priklauso nuo klientų poreikių supratimo ir tenkinimo, idealiu atveju tokiu būdu, kurio negali konkurentai. Tiek "Aviva", tiek "Hiscox" nustatau tikslines auditorijas, nubrėžiau klientų keliones. ir rinkodaros planus sukūrėme atsižvelgdami į unikalią prekių ženklų teikiamą vertę. Nekantrauju padaryti tą patį su „The Health Lottery“
Nashas išreiškė entuziazmą dėl galimybės padėti vadovauti loterijos operatorius nauju būdu ir paverskite verslą prekės ženklu, paremtu novatorišku loterijos žaidimai ir aukštos kokybės skaitmenine klientų patirtimi.
Naujasis rinkodaros direktorius tęsė:
„Mano tikslas yra dirbti su Lebby ir likusia komanda, kad būtų sukurta aiški rinkodaros strategija, kuri galėtų paskatinti verslą toliau ir augti
Lebby Eyres, kuris buvo paskirtas Sveikatos loterijos generaliniu direktoriumi šių metų kovą supažindino Marką su Sveikatos loterijos komanda, sakydamas:
„Jis jau įrodė, kad rengia rinkodaros strategijas, planus ir kampanijas tokioms įmonėms kaip Aviva ir Hiscox, ir esame įsitikinę, kad jo patirtis padės mums pakeisti The Health Lottery prekės ženklą ir geriau perteikti savo pagrindines vertybes mūsų klientams
„Northern & Shell“, „Health Lottery“ savininkas, anksčiau siūlė vadovauti JK nacionalinė loterija ir buvo prognozuojama, kad jis pateiks pasiūlymą dėl kito leidimo, kol nepralaimės Allwyn. Naujasis perėjimas jau vyksta, naujasis operatorius turėtų pradėti veikti 2024 m. vasario mėn.