IGT, garsi žaidimų pramogų kompanija iš Jungtinė Karalystė, o „Sony Pictures Television“ turi 10 metų sutartį nuo 2025 m. sausio mėn. iki 2034 m. gruodžio mėn. Pagal susitarimą Londone įsikūrusi NYSE registruota pramogų kompanija turės išskirtines „Wheel of Fortune“ prekės ženklo teises.
Sandoris leidžia IGT teikti prekės ženklą žaidimų, loterijų, iGaming ir iLottery srityse. Be to, bendrovė dabar turi neišimtines platinimo teises Laimės rato turinys socialiniuose kazino nemokamai.
Pasak Renato Ascoli, IGT generalinio direktoriaus, „Global Gaming“, išskirtinės žaidimų, loterijų, „iGaming“ ir „iLottery“ prieigos prie „Wheel of Fortune“ prekės ženklo iki 2034 m. įmonei suteikiama galimybė maksimaliai padidinti savo licencijavimo partnerystės grąžą. Generalinis direktorius pažymėjo, kad šis sandoris dar labiau sustiprins bendrovės tradiciją kurti daugiakanalius laimės rato žaidimus, turinčius didelę paklausą ir reikšmingus prizus.
Ascoli pridūrė:
„Sony Pictures Television buvo patikimas IGT partneris jau daugiau nei 25 metus ir per tą laiką mes pristatėme įvairų Wheel of Fortune žaidimų portfelį, kuris nustatė pramonės inovacijų standartą, tai yra aiškus pramonės žaidimų našumo lyderis. diagramas ir atnešė didelių pajamų mūsų klientams“
Sėkmės ratas yra vienas geriausių IGT lošimo produktų. Bendrovė naudojo jį kaip strateginį „iGaming“ pasirinkimo elementą ir įtraukė jį į keli loterijos žaidimai.
Neseniai IGT sugebėjo pristatyti šį produktą keliems pirmaujantiems Šiaurės Amerikos operatoriams. Pavyzdžiui, įmonė pradėjo savo pirmąjį prekės ženklo vadovaujamą internetinį kazino „Wheel of Fortune“ Jungtinėse Valstijose po to, kai šių metų kovą pasirašė sutartį su vienu iš pirmaujančių regiono operatorių.
Be sutarties su Sony pratęsimo, IGT taip pat pratęsė savo susitarimus su pirmaujančių loterijų operatorių visame pasaulyje, įskaitant:
Komentuodama sandorį, „Sony Pictures Television“ žaidimų laidų vykdomoji viceprezidentė Suzanne Prete pažymėjo:
"Džiaugiamės galėdami pratęsti savo ilgalaikę partnerystę su IGT. Šis svarbus susitarimas garantuoja, kad kazino ir loterijų žaidėjai visame pasaulyje galės mėgautis pasaulinio lygio "Laimės rato" tematikos žaidimais ateinančiais metais."
Prete pažymėjo, kad abi bendrovės turi tą pačią viziją novatoriškai naudoti „Wheel of Fortune“ prekės ženklą, kad sukurtų daugiau galimybių ir užtikrintų, kad prekės ženklas išliktų susijęs su linksmybėmis ir laimėjimais.