Populiariausi Loterija su Trustly

„Trustly“ yra vienas geriausių atsiskaitymo internetu būdų, leidžiantis už paslaugas atsiskaityti be banko kortelės ar mobiliosios programėlės. Ją 2008 m. Stokholme įkūrė Švedijos finansinių technologijų įmonė Trustly Group. Iš pradžių jis buvo vadinamas InstantBank. Šiandien įmonė bendradarbiauja su daugiau nei 6 300 finansinių institucijų ir turi maždaug 525 mln. Atviroji bankininkystės sistema palengvina pervedimus su kitais internetiniais prekybininkais, tokiais kaip „PayPal“, „eToro“, „AliPay“, „eBay“, „Dell“, „GoFundMe“ ir „Wise“. Trustly dažniausiai naudojamas Europoje, Šiaurės Amerikoje ir Nepriklausomų valstybių sandraugos regione (NVS).

Populiariausi Loterija su Trustly
Kaip padaryti indėlį naudojant „Trusly“
Kaip padaryti indėlį naudojant „Trusly“

Kaip padaryti indėlį naudojant „Trusly“

2019 m. „Trustly“ pasiekė 1 milijardą vartotojų, o 2020 m. išplėtė savo paslaugas į Kanadą ir Australiją. „Trustly“ mechanizmas veikia realiu laiku ir akimirksniu. Dėl lengvo naudojimo mobiliuosiuose įrenginiuose „Trustly“ puikiai tinka žaidimams ir internetinėms loterijų svetainėms. Tarpvalstybiniai mokėjimai taip pat galimi žaidžiant užsienio loterijų svetainėje.

Klientams nereikia registruoti paskyros „Trustly“, kad galėtų ja naudotis loterijos svetainėje internete ar pas kitą prekybininką. Kol tai yra tarp indėlio būdų, lažybininkai gali pervesti lėšas nepalikdami internetinės loterijos svetainė. Kai kuriose platformose jis gali būti rodomas kaip InstantBank, tačiau paslauga yra ta pati. Prieš naudodami „Trusly“, loterijos žaidėjai turėtų patvirtinti, ar jų bankas dirba su „Trusly“.

Visi pagrindiniai Švedijos, Suomijos, Danijos ir Ispanijos bankai palaiko „Trusly“ sandorius. Pinigai gaunami tiesiai iš banko sąskaitos, susietos su Trustly. Taigi, to nereikėtų painioti su internetine banko sąskaita. Ši paslauga suteikia papildomo saugumo tiesioginiam banko pavedimui.

Verta pasiteirauti internetinėje loterijoje, ar nėra mokesčių, kurie gali būti taikomi naudojant šį operacijos metodą. „Trustly“ neima nieko už mokėjimą internetu. Kitas veiksnys, į kurį reikia atsižvelgti, yra minimalus indėlio limitas. Kai viskas bus aišku, loterijos žaidėjai turėtų atlikti šiuos veiksmus, kad atliktų Trustly indėlį.

  1. Pasirinkite loterijos žaidimą ir spustelėkite žaisti
  2. Atidarykite indėlio langą kasos / mokėjimų puslapyje
  3. Įveskite sumą, kurią norite įdėti kaip užstatą
  4. Pasirinkite „Trustly“ kaip banko paslaugų teikėją
  5. Atsiras naujas atsiskaitymo langas
  6. Prisijunkite prie internetinės bankininkystės sąskaitos
  7. Patvirtinkite sumą, kurią norite nuskaityti iš banko sąskaitos

Po patvirtinimo lėšos iškart pateks į loterijos svetainę. Vienas „Trustly“ pranašumų yra sukčiavimo internete sumažinimas. Tiek lažybų dalyviai, tiek loterijos teikėjai naudojasi optimaliu saugumu.

Kaip padaryti indėlį naudojant „Trusly“
Kaip atsiimti pinigus naudojant „Trusly“

Kaip atsiimti pinigus naudojant „Trusly“

Loterijų išmokėjimas negali būti lengvesnis naudojant „Trusly“. Procesas yra toks pat paprastas, kaip ir deponavimas, kol klientas užpildo savo KYC loterijos vietoje. Štai pagrindiniai žingsniai norint išgryninti pinigus naudojant „Trusly“.

  1. Nuėjus į kasos skyrių ir paspaudus ant išėmimų/išmokėjimų
  2. Įveskite atsiimti sumą
  3. Paspaudus „Trustly“ (tai bus automatinis pasirinkimas, jei jis buvo naudojamas įnešant indėlį)
  4. Banko paslaugų teikėjo pasirinkimas
  5. Atsidarys naujas puslapis
  6. Prisijungimas su banko kredencialais
  7. Patvirtinamas sandoris ir laukiama internetinės loterijos teikėjo patvirtinimo

Loterijų išmokėjimai, kurių prašoma per „Trusly“, apdorojami per vieną ar dvi darbo dienas. Kartais gali užtrukti ilgiau, kol lėšos pasiekia žaidėjo banko sąskaitą, nes daugelis finansų įstaigų turi laikymo laikotarpį, kuris padeda pažaboti sukčiavimą internete. Prieš išgrynindami pinigus, žaidėjai turi įvykdyti visus lažybų reikalavimus.

Atėjus laikui atsiimti prizą internetinės loterijos svetainėje, laimėtojas turėtų naudoti teisingą vardą. Kai kuriose loterijos svetainėse reikalaujama teisinio asmens tapatybės dokumento arba to paties pavadinimo loterijos biliete. Geros reputacijos svetainės užtikrina, kad laimėjimai būtų išmokėti teisėtiems savininkams. Verta žinoti, kad laimėti bilietai galioja tam tikrą laikotarpį, todėl itin svarbu loterijos svetainės sąlygas susipažinti internete.

Kaip atsiimti pinigus naudojant „Trusly“
Trustly sauga ir saugumas

Trustly sauga ir saugumas

„Trustly“ sistema remiasi tais pačiais aukščiausios klasės duomenų tvarkymo saugumo standartais kaip ir bankai. Jų tikrinimo metodai yra skirti sušvelninti įprastas kibernetinio saugumo problemas. Be to, „Trusly“ veiklą reguliuoja Švedijos finansų priežiūros institucija; taigi klientai gali pasitikėti jų paslaugomis, kad atliktų saugias operacijas.

Kai prisijungiate su banko kredencialais, „Trustly“ suteikia saugaus lizdo sluoksnį (SSL), kad apsaugotų ryšį su naršykle. Lengviau nustatyti, ar SSL šifravimas aktyvus, nes žiniatinklio adresu jis rodomas kaip HTTPS.

Daugelis žaidėjų yra susirūpinę dėl sukčiavimo rizikos žaisdami internetinį loteriją. Tačiau naudojant „Trusly“ tokie grasinimai žaidėjams nieko nekelia. Kadangi sistema neišsaugo banko informacijos, joks įsilaužėlis negali pasiekti slaptų žaidėjo duomenų. „Trustly“ reikalauja, kad klientas pateiktų vartotojo vardą, slaptažodį ir saugos prieigos raktą, išsiųstą tekstiniu pranešimu.

Šiuos kredencialus žino tik paskyros savininkas, todėl įsilaužėliui sunku juos atspėti. Be 3-D Secure (3DS) ir patikimo šifravimo, loterijų gerbėjai gali saugiai žaisti internete.

„3D Secure“ apima 2 žingsnių autentifikavimą kiekvienam mokėjimui loterijos svetainėje. 3D yra trijų domenų – banko, internetinio prekybininko ir 3DS platformos – santrumpa. Mokėjimai negali būti apdorojami be sąskaitos savininko patvirtinimo. Štai kodėl klientai turi įvesti PIN kodą, kad patvirtintų lėšų pervedimą.

Trustly sauga ir saugumas
Patikimos klientų aptarnavimo parinktys

Patikimos klientų aptarnavimo parinktys

„Trustly“ yra įsipareigojusi teikti geriausią pagalbą klientams, kad jie liktų laimingi. Tai yra gyvybiškai svarbus aspektas internetiniai mokėjimo būdai. Kiekvienas, turintis problemų apdorojant mokėjimą, gali susisiekti su „Trusly“ dviem būdais:

  • Telefonas
  • Kontaktinė forma puslapyje „Susisiekite su mumis“

Trustly telefono linijos veikia nuo 9 iki 12 valandų CET. Yra unikali linija klientams iš įvairių šalių, tokių kaip JK ir Švedija. Jei reikia pagalbos atliekant operacijas, geriausia detales užsirašyti kontaktinėje formoje. Jie paprašys tokios informacijos kaip vardas, pavardė, el. pašto adresas, nuorodos ID, tema ir tiksli užklausa.

Teiraujantis apie konkrečią operaciją, būtina atsiųsti mokėjimo įrodymą jpeg, pdf arba png formatu. Tokios detalės padeda iš klientų aptarnavimo atstovų gauti pritaikytus sprendimus.

Patikimos klientų aptarnavimo parinktys